Samsung Digimax GX-1L + 18-55mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Digimax GX-1L + 18-55mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fransjo 18-06-2007

Heb eigenlijk de GX-1S, maar verschil is eigenlijk alleen maar de aantal scherpstel punten (11).

Vind het een heerlijk camera. Is mijn 1e digitale spiegelreflex. Voor een beginner is dit super. Goedkoop maar toch mooie pics kunnen maken.

Zelf ben nog nog rond aan het kijken naar andere lenzen (heb nu een 28-80 erop zitten).

greets

Bertram 03-05-2007

Een hele fijne camera. Ook voor de beginnend fotograaf handig in het gebruik. Ik heb geen vergelijking maar de auto focus is naar mijn idee lekker snel. Voldoende mogelijkheden en gewoon prima foto's. Tot nu toe blij met mijn keuze.

toos3 24-02-2007

een heel fijne camera , makkelijke bediening zeer snel geleerd. ligt perfect in de hand snelle opstart tijd

wout.' 13-05-2006

in een woord geweldige camera !
ik zat nog te twijfelen tussen de nikon d50 maar deze steekt er met kop en
schouders boven uit.
en de 350d is een stuk duurder.
hij voelt solide aan en is uiterst fijn en goed afgwerkt.
ook de meu's zijn zeer makkelijk en eenvoudig.
de fotokwaliteit is voldoende maar dat licht natuurlijk ook aan de lens. jammer
het zeer beperkt aantal lensen dat er verkrijgbaar zijn voor deze camera.